27 aprilie 2007

In viata e ca-n media

Cred ca e mai bine daca in viata cumperi sharing, nu audienta. Daca ai un affinity index ridicat pe soltul tau, esti pe drumul cel bun. Vrei sa te extinzi? poate trebuie sa schimbi canalele, nu frecventa aparitiilor.

Din cand in cand poti sa o mai arzi si solo spot. te remarca lumea, dar se enerveaza: uite-l si p'ala! ce'o arde asa singur sa se rupa in figuri?! oricum sunt slabe sanse sa te revezi cu ei.

Si pozitia favorita a ta in interval conteaza, cred eu, dar depinde cum ajungi acolo - prin planning sau prin hard buy.

A! Si fara legatura (foarte mare)! Cum dracu are Dan Diaconescu ratingul asa de mic cand TOATA lumea vorbeste si stie despre el! De ce dracu nu auzi pe nimeni vorbind de folclor tv sau mai stiu eu de ce alt cacat de post? Ma rog, stiu si de ce, de aceea zic ca e mai bine sa cumperi, totusi, sharing si nu rating in viata. Iata ca are o legatura! Ce nostim!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Dar asta nu e ca si cum ai zice ca e bine sa ai multe cunostinte, conteaza mai putin pe cine te poti baza?

sundance spunea...

nu! nu e asa! totul depinde de cum te pozitionezi. dezvolta varianta ta, poate iese ceva interesant.

sundance spunea...

a! si a-propos! nu inteleg nimic din postul meu!

Anonim spunea...

am auzit pe cineva zacand ca e mai bine la televiziunile de nisa pentru ca acolo ratingul nu conteaza atat de mult. asa mi se pare ca ar trebui sa fie si in viata. iti setezi un grup, chiar daca e restrans si tii cu el.
"prosti dar multi" e o scuza buna pentru oamenii care nu au nimic de spus. pe cand tu...

PS: eu am inteles ce am vrut din postul tau :-)

illa spunea...

in viata nu poti fi cu adevarat loial decat unui nr foarte limitat de oameni
la fel de adevarat este ca nu poti iubi prea multi
si in acelasi registru, si PRIETENI, tot putini poti sa ai
de dragul statisticii, vorbesc de doi trei
got za point?