12 decembrie 2006

Am uitat sa iubesc

Trist, nu? Multi ar spune ca este "ca mersul pe bicicleta". Ei bine, nu aveti dreptate! (intre noi fie vorba, eu cred ca si mersul pe bicicleta se uita).

Am uitat sa iubesc nu oameni, nu parinti, nu prieteni, nu alandala, nu plaja, nu calatoriile, nu vantul, nu mirosul cafelei, nu vechea mea pereche de papuci decolorati de soare si taiati de scoici, nu sexul, nu viata...am uitat doar sa iubesc femeia.

Acum iti descopar senzatiile, trairile, emotiile, teama, tremurul, zambetul, privirea, mirosul, mangaierile, nimicurile, supararile, defectele, soaptele, povestile, atingerile, tristetile, dezarmarea, abandonul, sperantele, pasiunea, tabieturile, grijile, placerile, dorintele...
Acum le redescopar pe ale mele.

As vrea ca in fiecare seara sa uit cum se iubeste, si sa te cunosc din nou in fiecare dimineata.